Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Jeffrey en Nadie De Jonker en Vastenhout - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Jeffrey en Nadie De Jonker en Vastenhout - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Door: Nadie

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Nadie

03 Januari 2011 | Nederland, Grootebroek

Hi mates,

Terwijl Jeffrey zijn tas aan het inpakken is, zit ik lekker achter de computer om ons eerste berichtje te schrijven. Mijn tas staat thuis ingepakt en wel en ik ben super trots want hij weegt maar 10 kilo! Dat scheelt weer rondzeulen in Australië.

Morgen vliegen we om 13.05 weg en zijn we 12 uur onderweg waarna we landen in Hong Kong. Daar blijven we ongeveer 15 uur en mogen we van het vliegveld af. We hebben een dagkamer om te douchen en alles, maar dat zijn we natuurlijk niet van plan! Wij gaan Hong Kong verkennen in die paar uurtjes. Na die 15 uur vliegen we verder en komen we na nog eens 8 uur vliegen om 9.40 uur aan lokale tijd in Sydney. Daar hebben we dus nog een hele dag voor de boeg! Dat wordt dus even flink doorbeulen, maar we worden in Sydney wel opgevangen door mensen van Australian Backpackers, onze reisorganisatie, dus we hoeven zelf nog niet te veel na te denken. Dat zal ook niet zo goed willen na 20 uur vliegen en een jetlag.

Op dit moment klinkt dit allemaal nog heel onwerkelijk, het is nog niet voor te stellen dat we over een paar dagen in Australië zijn! Dat is waar we al die maanden naar toe hebben gewerkt en nu is het zover. Toch wel spannend dus.

Dit was het even voor nu, wij gaan verder met tassen inpakken, alles checken en hopen dat we niks vergeten!! We nemen een kleine laptop mee, dus iedereen die ons berichtjes wil sturen via hyves, facebook, email of elk ander middel kan dit gewoon doen. We zullen niet heel vaak, maar toch wel af en toe alles checken.

No worries en tot over 5 maanden!!
Liefs Nadie en Jeffrey

• 03 Januari 2011 - 12:08

Manon:

10 kilo is echt heel licht, doe je goed!
    Heel veel plezier en succes en een goede reis!
    x Manon

• 03 Januari 2011 - 12:15

Yvonne Pijcke:

Hee Jeffrey!
    Het is zo ver lees ik ;) echt super leuk voor je dat het nu eindelijk zo ver is, en je de reis gaat maken die je wilt! Heel veel plezier daar en een goede reis! Ik ben benieuwd wat jullie mee gaan maken, dus ik houd het in de gaten!
    Groetjes, Yvonne

• 03 Januari 2011 - 12:23

Marsha:

Veel plezier en tot over 5 maanden.

• 03 Januari 2011 - 12:26

Peter En Ans :

Hallo Nadie en Jeffrey,

Het komt nu wel erg dichtbij, maar hopen dat Jeffrey ook 10 kilo erin krijgt. Voor jou was dit alvast een goed resultaat.
    Heel veel succes, een goede reis en geniet ervan.
    Ome Peter en Tante Ans

• 03 Januari 2011 - 12:53

Nikki Hakkesteegt:

Ik zie jullie morgen dan op schiphol want mijn zus heeft precies dezelfde vlucht haha! X

• 03 Januari 2011 - 12:58

Larissa Bouwman:

Hey Jeffrey en Nadie!

Heel veel plezier in het mooie Australië! Een hele goede reis toegewenst! Het klinkt erg lang vliegen ;-), dus ik hoop dat jullie een beetje comfortabel vliegtuig hebben! Veel plezier ook in HongKong!

Kus, Larissa

• 03 Januari 2011 - 13:32

Samira:

Hoi hoi!

Maar 10 kilo...
    hoe doe je dat:|?!
    Alvast heeeeel veeeel plezier:).
    Zal de berichtjes volgen.

xx

• 03 Januari 2011 - 13:33

Nanneke:

Lieve allebei,
    Bijna is het dan zover. Echt heel spannend. Nogmaals een hele leuke, spannende en goede tijd. Wij (Sam, Amy, Sammie en ik) gaan jullie volgen. Veilige reis en veel liefs (tante) Nanneke

• 03 Januari 2011 - 13:39

Tom:

Een vliegreis van 2 dagen, spannend!! En dan lang, heel lang er van genieten.
    Ik heb hier twee gevoelens bij, één van trots en één van jaloezie.
    Jaloezie omdat ik dit zelf nooit heb mogen meemaken en trots omdat jullie mensen zijn die dit gewoon doen!
    Ik wens jullie een hele fijne tijd toe. Hou je voeten droog en kom voldaan en gezond weer terug.

• 03 Januari 2011 - 14:31

Katja:

Hoi Jeffrey en Nadie,

Jammer dat we niet op jullie afscheidsfeestje konden komen!!!!!
    Wij wensen jullie een hele fijne reis (denk zo maar dat dat wel gaat lukken.....)
    Liefs Dave en Katja

• 03 Januari 2011 - 14:55

Rico:

Het is bijna zover!! Zal jullie missen!
    x

• 03 Januari 2011 - 16:50

Jenette:

Lieve Jeffrey en Nadie,
    Nog één nachtje thuis slapen en dan gaat het echt gebeuren. Na een half jaar hard werken wordt jullie droom werkelijkheid. Voor ons met gemengde gevoelens, we gaan jullie erg missen, maar jullie moeten dit gewoon doen. Heel veel plezier en geniet ervan. We gaan jullie zeker volgen en hopen op leuke verhalen en foto's. Veel liefs, Jenette.

• 03 Januari 2011 - 17:46

Emma:

Heel veel plezier!
    En door voorzichtig he!

Liefs Emma

• 03 Januari 2011 - 18:05

Irma:

Hoi lieve schatten,

Voorlopig geen live knuffels meer geven.... pfff gelukkig zou Jeffrey zeggen... ik hoor hem denken.... geen gepest meer als ik een weekendje kom vertoeven....
    Zeg lieverds, GA ER VOLOP VAN GENIETEN... het is jullie gegund.

Xxxxxx Irma

• 03 Januari 2011 - 18:13

Suzanne:

Hey Jeffrey en Nadie,
    Heel veel plezier tijdens het reizen, kijken naar tennis op Australian Open, fietsen op het formule-1-circuit, rijden in een camper en alle andere leuke dingen die jullie gaan doen! Geniet ervan!
    xx Suzanne

• 03 Januari 2011 - 19:38

Marian:

Eindelijk gaan jullie vertrekken. Ik wens jullie een goede reis. Wel erg lang, maar met een sudokuutje moet het wel lukken toch JJ??
    Ik zal jullie volgen . Heel veel plezier in ieder geval en geniet ervan.
    Marian

• 03 Januari 2011 - 19:45

Marije:

Hey Backpackers,

Wow het is zo ver.... Te gek hoor.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen. Even die lange vliegreis door... maar dan.... woehoeeeeeeee.
    Doe de Aussies maar de groetjes ;-)

doei doei

• 03 Januari 2011 - 21:45

Ben:

Beiden veel plezier en maak er wat van, desnoods een puinhoop!

• 03 Januari 2011 - 23:53

Dick En Tineke.:

Wij wensen jullie een hele mooie en onvergetelijke reis toe.
    Heel veel succes!!!

• 04 Januari 2011 - 00:10

Laura Termes:

Wow wat gaaf!!

Heel veel plezier down under, maar dat komt zeker wel goed, (geloof ik;))!

groetjes!

• 04 Januari 2011 - 08:06

Maurice:

Hey jongens,

Veel plezier down-under, geniet ervan.

• 04 Januari 2011 - 08:07

Maurice:

Oh ja, vergeet niet te kijken naar het water

• 04 Januari 2011 - 13:03

Marlouss:

Jaja nu zitten jullie in het vliegtuig en kunnen jullie niet meer terug!!

EINDELIJK RUST!

haha nee hoor ik ga jullie wel missen! neem je wel een koalabeertje voor me mee terug als cadeautje :D:D

HEEL VEEL PLEZIER!! en we skypen ;)

xxx Allerliefste (schoon) zus

• 04 Januari 2011 - 16:48

Eva Broers:

Jeffrey!
    Heb nu al zin in jullie reis als ik zo je voornemens hoorde en dit berichtje lees, echt benieuwd naar de komende verhalen! Te bedenken hoe jullie je nu, (inmiddels up in the air to go down under ghehe) moeten voelen.
    Ga je zeker volgen lachebekkie ;)!
    Overigens: wat een heldin ben je Nadie, 10 kilo :O! Is er je niet allang n gevoel bekropen dat je de helft van je bagage mist oid?!
    Xx Eva

• 05 Januari 2011 - 18:37

Ariel:

hoi nadie en jeffrey hoe is het daar met ons is het priema ik hoop dat het met julie goet gaat xxxxxxx ariel lisete willem en tineke groetjes

• 06 Januari 2011 - 17:07

Tim:

Zoo balletje,
    de eerste dagen rust verlopen heel goed.
    Hoe gaat het daar? 5 sterren hotels of een hooiberg?

doei.
    Tim

• 06 Januari 2011 - 19:35

Amanda:

Ha Nadie en Jeffrey,

Gaaf! Jullie avontuur is begonnen, helemaal leuk! Ben benieuwd hoe je de lange reis hebt ervaren... Kan ik me vast voorbereiden, ha ha. Waarschijnlijk wel fijn dat je Hongkong even in kon. Toch een fijne onderbreking van de lange zit.

Hopelijk ook helemaal goed aangekomen in Australië. Geniet van het backpacken en alles wat hierbij komt kijken! :-)

Liefs,
    Amanda

P.S. In Maart doen jullie NZ aan, he? Mijn vertrek is verlaat en ik ga pas halverwege April weg uit NL, dus we kunnen, jammer genoeg, niet meeten aan de andere kant van de wereld..